De sms-code van de tweestapverificatie werkt niet
De code betreft een zes cijfer code, het vervolgnummer hoort hier niet bij. Het vervolgnummer dient overeen te komen met het vervolgnummer in uw inlogscherm. Indien het de eerste keer is dat u op mijn.oakk.nl inlogt en u krijgt geen sms, kan het zijn dat uw adviseur niet het juiste 06-nummer heeft ingevoerd. Wilt u dat eerst checken bij uw adviseur? Hij of zij kan dan het goede nummer aan ons doorgeven en is het binnen enkele minuten geregeld.
Heeft u wel eerder ingelogd en ook al eerder een sms ontvangen op dit nummer van OAKK, dan kan dit wellicht aan de telefoonprovider liggen. Bij twijfel kunt u ook bellen met OAKK Beheerd Beleggen op +31 10 261 9949 of via de contactmogelijkheden op deze pagina.
Heeft u wel eerder ingelogd en ook al eerder een sms ontvangen op dit nummer van OAKK, dan kan dit wellicht aan de telefoonprovider liggen. Bij twijfel kunt u ook bellen met OAKK Beheerd Beleggen op +31 10 261 9949 of via de contactmogelijkheden op deze pagina.